#قطب منØرÙ
Øرکات عجیب Ùˆ غریب Ùˆ دیوانه بازی در جلسات اØتمالا جن گیری
âنامه_کروبی آدمو یاد اسم رمز آشوب میندازه!
چجوریاست Ú©Ù‡ چند روز بعد از نامه Ø´ Ùˆ دÙاع تمام قد از Ùرقه های ضاله مثل دراویش Ùˆ اهل Øق،پیوند ری استارت Ùˆ دراویش علنی میشه Ùˆ آشوب خیابانی راه Ù…ÛŒÙته؟!
🔹ادامه نقد دراویش گنابادی🔹
ص۴
بیگانگی با عقاید و اØکام اسلامی Ùˆ Ùساد اخلاقی
به طور Ú©Ù„ÛŒ دراویش نعمت اللهی به خصوص شاخه‌ی گنابادی آن، اعتقادی به اصول اسلام Ùˆ رعایت اØکام اسلامی ندارند. آنان به اسم طریقت، شرع مقدس اسلام را کنار گذاشته‌اند. اهم انØراÙ‌های آنان را می‌توان به صورت زیر دسته‌بندی کرد:
1. آن‌ها در نماز موظÙ‌اند به جای یاد خدا، صورت قطب را تجسم نمایند.
2. دراویش علی‌رغم تأکید اسلام، از مساجد گریزانند و خانقاه‌های خود را در مقابل مساجد علم می‌کنند.
3. دراویش به امامت اعتقاد ندارند و اقطاب خود را جایگزین امام کرده‌اند.
4. دراویش خمس Ùˆ زکات را کنار گذاشته Ùˆ با تأسی به یهود، عشریه دریاÙت می‌نمایند.
5. دراویش اعتقادی به Øجاب نداشته Ùˆ قطب Ùˆ مشایخ معمولاً با زنان نیز مصاÙØÙ‡ می‌نمایند.
Ùساد اخلاقی Øتی در میان اقطاب Ùˆ مشایخ آنان مشهود است، به عنوان نمونه می‌توان به Ùساد اخلاقی «ملاعلی گنابادی» (نور علی‌شاه) Ùˆ دکتر «نوربخش» در شاخه‌ی «مونس علی‌شاهی» Ùˆ بی‌Øجابی همسران Ùˆ دختران بعضی از آن‌ها در خارج از کشور اشاره کرد. رابطه‌ی باز Ùˆ غیرشرعی دراویش به طور مکرر به رسوایی آنان منجر شده Ú©Ù‡ آخرین مورد آن واقعه‌ی سوم آذر ماه 1388 می‌باشد. در این واقعه، یکی از دراویش نعمت اللهی پس از کش٠رابطه‌ی نامشروع یکی از مشایخ با همسرش، پس از بستن مواد منÙجره به خود، به قصد انجام عملیات انتØاری وارد خانقاه Ùرقه در جنوب تهران می‌شود که مأموران ناجا او را کنترل Ùˆ وادار به تسلیم می‌نمایند. این Øادثه در رسانه‌های کشور، انعکاس گسترده‌ای داشت.
اعتقاد به ØMohamadrezahadadpour
🔹ادامه نقد دراویش گنابادی🔹
ص۳
عدم اخلاص در عمل Ùˆ دنیاطلبی Ùرقه‌ی نعمت‌اللهیه
از جمله دلایل ما بر بطلان Ùرقه‌ی ضاله‌ی نعمت اللهیه، عدم اخلاص در عمل Ùˆ عدم ÙˆØدت میان شاخه‌های این Ùرقه است. اگر انسان به عرÙان الهی دست یاÙته و از منیت Ùˆ دنیا طلبی Ùاصله گرÙته است پس وجود کشمکش برای رسیدن به ریاست Ùرقه Ùˆ انشعاب‌های متعدد Ùˆ ایجاد Ùرقه‌های گوناگون در میان دراویش نعمت اللهی، Øاکی از عدم اخلاص Ùˆ ادعای دروغین آنان نیست. در Øال Øاضر هر یک از شاخه‌های منشعب شده از Ùرقه‌ی نعمت اللهیه نظیر کوثریه، شمسیه، گنابادیه، مونس علی‌شاهیه Ùˆ غیره یک قطب خاص دارند Ùˆ معلوم نیست کدام یک Ù…Øور Ùˆ مرکز عالم هستی Ùˆ واسطه‌ی Ùیض هستند. به عنوان مثال پس از «ملاسلطان»، Â«ØµØ§Ù„Ø Ø¹Ù„ÛŒâ€ŒØ´Ø§Ù‡Â» به صورت موروثی قطب شد در Øالی Ú©Ù‡ «کیوان قزوینی» برای اØراز مقام قطب دیگ جوش داده بود Ùˆ تا کنون نیز منصب قطب، در این Ùرقه موروثی است. البته عباس‌علی کیوان قزوینی (منصور علی‌شاه) در دوران صالØعلی‌شاه از این Ùرقه جدا شده Ùˆ چند ردّیه برضد آنان نوشت.
از دیگر دلایل انØرا٠Ùرقه‌ی نعمت اللهیه، تجمل‌گرایی و اشراÙی‌گری است. شاه نعمت الله ولی در ماهان کرمان به عنوان یک Ùئودال بزرگ، زندگی شاهانه داشت؛ هم‌چنین سایر اقطاب Ùˆ مشایخ این Ùرقه رÙاه طلب بودند به خصوص از زمانی Ú©Ù‡ به هندوستان رÙتند مانند آقاخانی‌ها، شاهانه زندگی می‌کردند Ùˆ همواره در اسم طریقتی خود پسوند شاه را یدک می‌کشیدند. گنابادی‌ها با شاهان قاجار Ùˆ Ù¾ÙMohamadrezahadadpour
🔹ادامه نقد دراویش گنابادی🔹
ص۲
اغراق و غلو در مورد جایگاه و مقام اقطاب
این Ùرقه، قطب خود را Ù…Øور Ùˆ مرکز عالم هستی می‌داند و معتقد است تمام Øرکات این عالم به اذن قطب است Ùˆ به همین علت بر او، سجده می‌کنند Ùˆ به مریدان دستور می‌دهند هنگام نماز، صورت قطب را در نظر آورند. آن‌ها اقطاب معلوم الØال خود را از ائمه‌ی شیعه بالاتر می‌دانند. اقطابی نظیر «Øسن بصری»، «جنید بغدادی»، «اØمد غزالی» Ùˆ «ابوالقاسم گورکانی» سنی Ú©Ù‡ دشمن ائمه‌ی شیعهبوده‌اند. به عنوان نمونه، «اØمد غزالی» مانند شیطان پرستان، شیطان را سید الموØدین می‌داند و «ابوالقاسم گورکانی» در زمان خود به مخالÙت با علمای شیعه معرو٠بوده است به Ù†ØÙˆÛŒ Ú©Ù‡ از دÙÙ† Øکیم «ابوالقاسم Ùردوسی» در قبرستان مسلمین به جرم راÙضی بودن، جلوگیری می‌کند. لازم به ذکر است دکتر «نور علی تابنده» در مزار گورکانی از او دÙاع کرد Ùˆ به مخالÙت گورکانی با Ùردوسی اعترا٠نمود Ùˆ بر سنگ قبر او بوسه زد Ú©Ù‡ Ùیلم آن موجود است. آیا اقطاب سنی مسلک Ùˆ مخال٠Øضرت علی(علیه‌السلام)ØŒ قطب عالم امکان هستند Ùˆ دراویش نعمت اللهی می‌توانند ادعا کنند، شیعه‌ی اثنی عشری می‌باشند.
سلسله سازی Ùˆ تناقض در تعداد اقطاب Ùرقه
از جمله ادله‌ی بطلان Ùرقه‌ی نعمت اللهی گنابادی، بلا تکلیÙÛŒ Ùرقه در تعداد اقطاب Ùرقه است؛ در Øالی Ú©Ù‡ دکتر نورعلی تابنده، سی Ùˆ نهمین قطب Ùرقه است، در کتاب «رساله‌ی سعادتیه» از جنید بغدادی تا مجذوب علی شاه، نام 42 قطب قید شده است Ùˆ یا در آثار «شاه نعمت الله ولی»، 20 قطب قبل از نعمت الله معرÙÛŒ شده Ú©Ù‡ با اØتساب 25 قطب پس از او، جمع اقطاب Ùرقه‌ی نعمت اللهیه به 46 قطبمی‌رسد. این تناقض به علت سلسله سازی Ùرقه‌ی نعمت اللهیه‌ی گنابادی ایجاد شده است.
 عدم ارایه‌ی دلایل عقلی و نقلی برای اثبات ولایت اقطاب
شکی نیست مسلمین، ولایت را از آن خداوند متعال می‌دانند و انسان‌ها اگر از طر٠خدا Mohamadrezahadadpour
🔹نقد مختصر دراویش گنابادی🔹
ص ۱
Ù†Ùاق Ùˆ عوام Ùریبی
در Øالی Ú©Ù‡ اقطاب Ùˆ مشایخ گنابادی، هیچ اعتقادی به ائمه‌ی معصومین ندارند، خود را در میان مریدان Ùˆ عوام الناس، شیعه‌ی «اثنی ‌عشری» معرÙÛŒ می‌کنند. «شاه نعمت الله ولی» Ú©Ù‡ قطب اعظم این Ùرقه می‌باشد، در دیوانش آشکارا خود را سنی معرÙÛŒ نموده Ùˆ وقتی سلسله‌ی اقطاب قبل از خود را معرÙی می‌نماید، هیچ نامی از امامان پس از Øضرت علی(علیه‌السلام) نمی‌برد. او سلسله‌ی اقطاب خود را Ú©Ù‡ عموماً سنی مذهب هستند، به «Øسن بصری» رسانده Ùˆ معتقد است، Øسن بصری خرقه را از Øضرت علی(علیه‌السلام) گرÙته است، در صورتی Ú©Ù‡ Øسن بصری از زمان Øضرت علی(علیه‌السلام) تا زمان Øضرت امام باقر(علیه‌السلام) زنده بوده Ùˆ از طر٠پنج امام معاصر خود، طرد شده است. او از طر٠Øضرت علی(علیه‌السلام) سامری امت، معرÙÛŒ شده است. Øسن بصری همواره در خدمت بنی‌امیه بوده Ùˆ در بصره، قاضی دستگاه «Øجاج ابن یوسÙ» بوده است Ùˆ هیچ نامی از او در میان اصØاب ائمه به چشم نمی‌خورد.
لازم به ذکر است اقطاب گنابادی برای رها شدن از شرّ Øسن بصری، دست به سلسله سازی زده Ùˆ نوشته‌اند اقطاب ما به «معرو٠کرخی» می‌رسند Ùˆ معروÙØŒ خرقه را از امام رضا(علیه‌السلام) گرÙته است Ùˆ این هم دروغی آشکار است، زیرا آرم اصلی این Ùرقه به نام شاه نعمت الله ولی ثبت شده Ú©Ù‡ آشکارا سلسله‌ی اقطاب Mohamadrezahadadpour
بعضی دوستان پرسیده بودن که دروایش گنابادی کی هستن و چی میگن؟
شما Ùعلا Mohamadrezahadadpour
🔹ارسالی از طر٠خانÙما_معلمان_ایران_مقصریم👇
Ù¾Ùپوزش_میخواهیمعلمان_ایران_مقصریم Ùˆ از مردم #پوزش_میخواهیم
1. ما معلمان ایران مقصریم، چون مسئولی برای Øکومت تربیت کرده ایم Ú©Ù‡ وقتی معلم از اختلا٠Øقوقش نسبت به سایر کارمندان دولت گلایه داشته باشد، میگوید "معلمان زیادند"
این سخن نشان آن است Ú©Ù‡ او Ù†Ùهمیده کشور 80 میلیون Ù†Ùری، بر اساس استانداردهای جهانی چند Ù†Ùر معلم نیاز دارد.
2. ما معلمان ایران مقصریم، چون مدیرانی را تربیت کرده ایم Ú©Ù‡ نمی توانند در Ùضای آرام، به سوالات دانش آموزان در Øوزه های مختل٠جواب دهند، این نشان از آن دارد Ú©Ù‡ این مدیر خود را دارای Ú˜Ù† برتر نسبت به مردم Ù…ÛŒ داند.
3. ما معلمان ایران مقصریم، چون مسئولی برای Øکومت تربیت کرده ایم Ú©Ù‡ وقتی معلم از بی عدالتی در پرداخت ها اعتراض دارد، Ù…ÛŒ گوید "سازمان های دیگر درآمد دارند"
این سخن نشان آن است Ú©Ù‡ او Ù†Ùهمیده Ú©Ù‡ شرکت های Ù†Ùت Ùˆ برق Ùˆ مخابرات Ùˆ بیمه Ùˆ بانک، ارث پدر کارمندان این موسسات نیستند Ùˆ ما معلمان Ùرزندان ناتنی Ùˆ یا Ùرزند خواندگان این کشور نیستیم.
5. ما معلمان ایران مقصریم، چون قاضی ای را تربیت کرده ایم Ú©Ù‡ دادگری خود را در گرو Øقوق بالا Ù…ÛŒ داند Ùˆ معلمی را Ú©Ù‡ ندای Ømohamadrezahadadpour
برادرجان!
ØÙ‚ با شماست ...
من هم دقیقا Øال شما را دارم...
در Ùاطمیه ها بیشتر بغض میکنم اما هرچی اشک میریزم راØت نمیشم. مثل ماه Ù…Øرم نیست Ú©Ù‡ بشینیم یه دل سیر روضه Ùˆ گریه کنیم Ùˆ بعدش سبک Ùˆ خلاص بشیم.
بلکه طبیعت روضه های مادر اینه که بدتر و عصبانی تر و دیوانه تر میشیم.
این Øال ماست Ú©Ù‡ Ùقط خوندیم Ùˆ شنÙتیم...
Ú¯Ùته بودم Øر٠نمیزنم
اما ...
Øالا شما Ùکر Ú©Ù†:
یه پسØmohamadrezahadadpour
💠السَّلاَم٠عَلَيْك٠يَا ÙَاطÙمَة٠بÙنْتَ رَسÙول٠اللَّه٠... ðŸ’
این خانه را خراب مکن بر سرم مریز
غمگین ترین مریض ، علی را بهم مریز
این قدر وقت٠شانه پرت را تکان مده
پلک٠تو کاÙÛŒ است سرت را تکان مده
امشب چقدر Øال Ùˆ هوایت عوض شده
تقصیر سرÙÙ‡ است صدایت عوض شده
آئینه‌ی ترک ترک از سنگ٠غم ، مریز
خانوم من عزیز Ømohamadrezahadadpour
💔ناØلة الجسم یعنی....
کار مشترک Øامد زمانی
Ùˆ Øاmohamadrezahadadpour